woensdag 23 juni 2010

Januari special blz 13 Sandwich met koriandermayonaise en ham

Lekker lunchen en toch om de lijn denken. Dit lunchgerecht is heel simpel en had ik zelf kunnen bedenken. Waarschijnlijk heb ik het ook al eens zelf bedacht. Maar dan met andere kruiden of ander vlees of andere rauwkost.
Ik had weer een heerlijk broodje bij de bakker gehaald. Van deze ruwe bolster heb ik twee plakken gesneden. Deze besmeerd met de yogonaise, waar ik drie takjes fijngesneden koriander heb geroerd en op smaak heb gebracht met een paar drupjes citroensap en versgemalen peper. Voordat de sneetjes brood opelkaar gingen, blaadjes ijsbergsla en 1 plak gegrillde achterham ertussen. En smullen maar. Zo maak je van een broodje ham een smulgerecht. Beker karnemelk erbij.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten